Доставка товару

  • Ми пропонуємо безкоштовну доставку на відділення або в поштомат "Нової Пошти" на всі замовлення Україною (за винятком замовлень на ТО території).
  • Щоб зробити доставку якомога швидше, на разі ми пропонуємо лише доставку на відділення або в поштомат "Нової Пошти".
  • Терміни доставки залежать від служби та способу доставки, який Ви обрали. Ми надсилаємо Новою Поштою. Доставка Новою Поштою займає 1-2 дні. Будь ласка, зверніть увагу, що це лише приблизні терміни доставки, і вони можуть відрізнятися в силу форс-мажорних обставин, як-от погодних умов. Будь ласка, враховуйте це, замовляючи шкіряний виріб на подарунок близьким.
  • Термін доставки відраховується з моменту фізичної передачі замовлення поштовій службі.
  • Наша команда прагне надіслати Ваше замовлення якомога швидше і зробити все, щоб Ви отримали його вчасно. Але, на жаль, ми не можемо гарантувати Вам термін доставки, і тлумачимо його як орієнтовний.



Скасування замовлення

  • Ви маєте право скасувати замовлення неперсоналізованого виробу впродовж 12 (дванадцяти) годин з моменту його оформлення.
  • Ви маєте право скасувати замовлення персоналізованого виробу впродовж 1 (однієї) години з моменту його оформлення.
  • Скасування замовлення здійснюється шляхом написання листа на електронну адресу [email protected] або через сайт нашого магазину в розділі «Контакти», де тема або перше речення в листі починається зі “Скасування замовлення”.



Повернення коштів

  • Повернення вартості вироба (-ів) здійснюється впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту скасування замовлення за умови дотримання вимог, що зазначені в пункті “Скасування замовлення”.
  • Вартість виробу (-ів) підлягає поверненню шляхом банківського переказу на Вашу картку.

 

Не повернуті кошти або затримка (якщо така є)

  • Якщо Ви ще не отримали відшкодування коштів, спершу ще раз перевірте свій банківський рахунок — у деяких банках обробка може зайняти 1–2 тижні. Будь ласка, зв’яжіться зі своїм банком або компанією, що видає кредитну/дебетову картку, щоб запитати, коли Ви можете очікувати отримання відшкодування.
  • Якщо ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами за адресою [email protected]



Обмін Товару

  • Якщо неперсоналізований виріб не виправдав Ваших очікувань, Ви маєте право обміняти його впродовж 14 днів з моменту його отримання. Виріб, який Ви хочете обміняти на інший, має бути в належному стані, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої вини), та не мав бути у використанні.
  • Кожен персоналізований виріб – це втілення Ваших ідей та бажань, і ми прагнемо забазпечити Вам найвищу якість та максимум задоволення від кінцевого результату. Ми розуміємо, що іноді очікування можуть розходитись з реальністю, але, будь ласка, зверніть увагу, що персоналізовані вироби створюються на замовлення спеціально для Вас. Це означає, що, на жаль, ми не можемо їх обміняти на інші вироби, оскільки вони вже не можуть бути використані для інших покупців. Перед оформленням замовлення, будь ласка, переконайтеся, що всі його деталі, в тому числі колір, розмір та персоналізація, точно такі, як Ви їх собі уявляєте. Виняток з правила: Ви маєте право обміняти персоналізований виріб на інший, якщо персоналізація була зроблена неправильно з нашої вини.

  • Будь ласка, заповніть онлайн-форму для здійснення обміну товару.


Повернення Товару

  • Якщо неперсоналізований виріб не виправдав Ваших очікувань, Ви маєте право повернути його впродовж 14 днів з моменту його отримання. Виріб, який ви хочете повернути, має бути в належному стані, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої вини), не мав бути у використанні, та мають бути збережені всі його ярлики. 
  • Кожен персоналізований виріб – це втілення Ваших ідей та бажань, і ми прагнемо забазпечити Вам найвищу якість та максимум задоволення від кінцевого результату. Ми розуміємо, що іноді очікування можуть розходитись з реальністю, але, будь ласка, зверніть увагу, що персоналізовані вироби створюються на замовлення спеціально для Вас. Це означає, що, на жаль, ми не можемо прийняти їх назад, оскільки вони вже не можуть бути використані для інших покупців. Перед оформленням замовлення, будь ласка, переконайтеся, що всі його деталі, в тому числі колір, розмір та персоналізація, точно такі, як Ви їх собі уявляєте. Виняток з правила: Ви маєте право повернути персоналізований виріб, якщо персоналізація була зроблена неправильно з нашої вини.

  • Будь ласка, заповніть онлайн-форму для здійснення повернення товару.

 

Сплата за послуги з пересилання товару від Покупця до Продавця

  • Ми прагнемо забезпечити Вам найкращий сервіс та вироби високої якості. Але якщо Ви хочете повернути або обміняти виріб, будь ласка, зверніть увагу, що в більшості випадків, Ви маєте покрити витрати на пересилання виробу службою доставки.

    Проте, якщо повернення або обмін виробу відбувається через помилку з нашого боку (наприклад, якщо виріб було пошкоджено під час доставки; виріб не відповідає опису; виріб має дефекти; персоналізація виробу зроблена неправильно; або виріб доставлено із запізненням, термін якого вдвічі перевищує зазначений термін доставки), ми візьмемо на себе всі витрати на пересилання.