Доставка товару

  • Вартість доставки Покупець сплачує окремо крім випадків, коли доставка для Товару вказана “Безкоштовно”
  • Продавець використовує різні служби доставки залежно від місцезнаходження Покупця, щоб зробити доставку якомога швидше.
  • Перелік служб доставки постійно змінюється і доповнюється. Покупець може вибрати найзручнішу для себе службу доставки під час оформлення замовлення.
  • Терміни доставки залежать від служби та способу доставки, обраного Покупцем. Зверніть увагу, що це лише приблизні терміни доставки, і вони можуть відрізнятися в силу форс-мажорних обставин, як-от погодних умов.
  • Строк доставки відраховується з моменту фізичної передачі Товару поштовій службі і передачі Покупцю трек номеру (якщо такий є).
  • Продавець прагне відправити Товар якомога швидше і зробити все, щоб Покупець отримав його вчасно, але, на жаль, Продавець не може гарантувати строк доставки і тлумачить його як орієнтовний.



Скасування замовлення

  • Покупець має право скасувати замовлення неперсоналізованого Товару протягом 12 (дванадцяти) годин з моменту його оформлення.
  • В той же час, Покупець має право скасувати замовлення Товару, що має індивідуально-визначені властивості (в т.ч. за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація; зроблена персоналізація Товару, а саме, іменне тиснення, гравіювання, інше), протягом 1 (однієї) години з часу відправки замовлення Продавцю. 
  • Скасування замовлення здійснюється написанням листа на електронну адресу [email protected] або через сайт Інтернет-магазину в розділі «Контакти», де тема або перше речення в листі починається зі слів “Скасування замовлення”.



Повернення коштів

  • Повернення Покупцеві вартості Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту скасування замовлення за умови дотримання вимог, що вказані в розділі “Скасування замовлення”.
  • Вартість Товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця тим шляхом, яким була здійснена оплата.

 

Не повернуті кошти або затримка (якщо така є)

  • Якщо ви ще не отримали відшкодування коштів, спершу ще раз перевірте свій банківський рахунок у деяких банках обробка може зайняти 1–2 тижні. Будь ласка, зв’яжіться зі своїм банком або компанією, що видає кредитну/дебетову картку, щоб запитати, коли ви можете очікувати отримання відшкодування.
  • Якщо ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами за адресою [email protected]



Обмін Товару

  • Покупець має право на обмін Товару, якщо він не відповідає очікуванням Покупця впродовж 14 днів з моменту його отримання. Товар, який підлягає обміну, має бути в належному вигляді, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з вини Продавця), та Товар не мав бути у використанні. 
  • Покупець не має права на обмін Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація; зроблена персоналізація Товару, а саме, іменне тиснення, гравіювання, інше), окрім випадків, коли персоналізацію зроблено неправильно через помилку Продавця чи Товар не відповідає опису на сайті. 
  • Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є персоналізація та відмінність розмірів Товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
  • Умови сплати за послугу пересилання Товару службами доставки до Продавця читайте в розділі “Сплата за послуги з пересилання товару від Покупця до Продавця”.
  • Обмін Товару на інший здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог на відповідність умовам повернення, з виплатою цінової різниці, якщо така є. 
  • Будь ласка, заповніть онлайн-форму для здійснення обміну товару.


Повернення Товару

  • Покупець має право на повернення Продавцеві товару, якщо він не відповідає очікуванням Покупця впродовж 14 днів з моменту його отримання. Товар, який підлягає поверненню, має бути в належному вигляді, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з вини Продавця), та Товар не мав бути у використанні (збережені всі ярлики, упаковка не пошкоджена). 
  • Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за бажанням Покупця зроблені нестандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація; зроблена персоналізація Товару, а саме, іменне тиснення, гравіювання, інше), окрім випадків, коли персоналізацію зроблено неправильно через помилку Продавця. 
  • Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є персоналізація або відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
  • Умови сплати за послугу пересилання Товару службами доставки до Продавця читайте в розділі “Сплата за послуги з пересилання товару від Покупця до Продавця
  • Повернення Покупцеві вартості Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог до товару та перевірки Товару на відповідність умовам повернення. 
  • Вартість Товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
  • Будь ласка, заповніть онлайн-форму для здійснення повернення товару.

 

Сплата за послуги з пересилання товару від Покупця до Продавця

  • Послугу за пересилання Товару до Продавця службами доставки сплачує Продавець, якщо інше не прописано і при умові, якщо:
    • товар не відповідає опису товару на сайті продавця;
    • товар має дефекти;
    • товар пошкоджено службою доставки;
    • товар доставлено із запізненням що дворазово перевищує зазначений термін доставки. 

В інших випадках Покупець сплачує за повернення Товару службами доставки самостійно і надсилає Продавцю товарно-транспортну накладну для відстеження посилки.