ordering.png

1. Замовлення

1.1. Скільки часу займає виготовлення замовлення?

Кожен шкіряний виріб – унікальний, і ми приділяємо величезну увагу найменшим деталям, щоб Ви отримали виріб найвищої якості. Всі наші аксесуари – ручної роботи, а це вимагає багато часу та зусиль. І саме тому виготовлення займає від 3-5 робочих днів.

1.2. Чи можете ви зробити виріб іншого розміру під індивідуальне замовлення?

На жаль, ми не виготовляємо вироби певного розміру під індивідуальне замовлення. Всі наші вироби продумані до найменших деталей. Ми ретельно тестуємо всі розміри, щоб бути впевненими у їхній практичності й функціональності; і ми не можемо цього гарантувати у випадку розміру виробу, зробленого під індивідуальне замовлення.

1.3. Чи можу я вносити зміни до замовлення перед його відправленням?

Ми дуже рекомендуємо уважно перевіряти всі деталі замовлення перед його оформленням. Виготовлення будь-якого виробу вимагає багато часу та зусиль, і найменші зміни можуть істотно сповільнити процес виробництва. На жаль, ми не можемо приймати зміни до замовлення перед його відправленням. Однак, ми розуміємо, що всі ми можемо помилятися. Якщо Ви помітили будь-яку помилку впродовж однієї (1) години після оформлення замовлення, будь ласка, негайно зверніться до нас на електронну пошту [email protected]. І тільки в тому разі, якщо Ваше замовлення ще не було передано у виробництво, зміни можуть бути внесені.

1.4. Які способи оплати ви приймаєте?

Ми приймаємо оплату кредитною карткою (Visa, MasterCard), Apple Pay, Google Pay, а також оплату нашим електронним подарунковим сертифікатом Hidemont. На жаль, ми не приймаємо оплату через PayPal та не здійснюємо оплату замовлення в телефонному режимі.

personalization.png

2. Персоналізація

2.1. Чи можу я замовити індивідуальне кліше для обраного товару?

Що таке тиснення з допомогою кліше? Це процес, коли металеве кліше з рельєфним ескізом картинки нагрівається і вдавлюється в шкіру з силою до 1360 кг. Ми розробили власну колекцію кліше картинок, яку Ви можете побачити в кожному лістингу. Розробка одного нового кліше займає багато часу. Навіть якщо ми прагнемо, щоб Ви були повністю задоволені Вашим замовленням, на жаль, ми не маємо змоги відтіснити картинку Вашого дизайну.

2.2. Чи можливо отримати тиснення тексту з більшою кількістю літер, ніж зазначено в опції персоналізації?

В опціях персоналізації для певного виробу зазначено оптимальну кількість літер для відтисненого тексту. Це залежить від ширини кожної літери. Наприклад, одна літера «Ш» займає стільки ж місця як і три літери «І». На жаль, ми не можемо зробити тиснення тексту з більшою кількістю літер, ніж зазначено в опції персоналізації.

2.3. Чи можливо зробити персоналізацію в іншому місці, ніж зазначено в опції персоналізації?

З величезним бажанням досягти максимально естетичного фінального вигляду персоналізованого виробу, який Ви замовили, ми рекомендуємо лише ті місця персоналізації, які зазначено в опції персоналізації.

shipping.png

3. Доставка

3.1. Чи потрібно мені платити за доставку?

Безкоштовна доставка на відділення або в поштомат "Нової Пошти" розповсюджується на всі замовлення Україною (за винятком замовлення на ТО території).

3.2. Послуги яких служб доставки ви пропонуєте?

Щоб зробити доставку якомога швидше, на разі ми пропонуємо лише доставку на відділення або в поштомат "Нової Пошти".

3.3. Скільки часу займає доставка?

Терміни доставки залежать від служби та способу доставки, який Ви обрали. Ми надсилаємо Новою Поштою. Доставка Новою Поштою займає 1-2 дні. Будь ласка, зверніть увагу, що це лише приблизні терміни доставки, і вони можуть відрізнятися в силу форс-мажорних обставин, як-от погодних умов. Будь ласка, враховуйте це, замовляючи шкіряний виріб на подарунок близьким.

3.4. З якого моменту йде відлік часу доставки замовлення?

Термін доставки відраховується з моменту фізичної передачі замовлення поштовій службі.

3.5. Чи гарантуєте ви термін доставки?

Наша команда прагне надіслати Ваше замовлення якомога швидше і зробити все, щоб Ви отримали його вчасно. Але, на жаль, ми не можемо гарантувати Вам термін доставки, і тлумачимо його як орієнтовний.

leather.png

4. Шкіра

4.1. Чому колір виробу, який я отримав, відрізняється від того, що я замовляв?

Насправді таке іноді трапляється. Ми завжди уважно перевіряємо кожне замовлення перед відправленням. Якщо Ви отримали шкіряний виріб, відтінок якого дещо відрізняється від того, який Ви замовляли, цьому існує два пояснення.

По-перше, це залежить від особистого сприйняття кольору, адже всі люди бачать один і той самий колір по-різному. Також, кольори передаються по-різному через різні налаштування екрану комп’ютера. Ми намагаємося надати найбільш точну палітру в кожному лістингу.

По-друге, оскільки шкіра – натуральний матеріал, то знайти два крої шкіри з абсолютно ідентичним відтінком майже неможливо. Крім того, що стосується шкіри Crazy Horse, то вона з часом набуває «вінтажної» текстури, і тому її відтінок може змінюватися. Це аж ніяк не недолік чи помилка виробництва – це можливість отримати шкіряний виріб неповторного відтінку.

4.2. Чому шкіряний виріб линяє?

Ми надаємо перевагу шкірі, оброблену органічними фарбами: екстрактами дуба, каштану, мімози та інших рослин. Цей спосіб обробки шкіри вважають екологічно чистим. Однак, впродовж перших днів використання виробу з такої шкіри Ви можете помітити невеликі сліди линяння. І особливо це помітно після контакту аксесуару з водою. Насправді це говорить про те, що шкіра натуральна і якісна. Натомість шкіра хромового дублювання не линяє, тому що вона оброблена хімічними речовинами, які запобігають втраті шкірою кольору.

4.3. Чому на поверхні шкіри з часом з’являються подряпини та потертості? Як їх прибрати?

Шкіра Crazy Horse вирізняється «вінтажною» текстурою – на її поверхні з’являються подряпини та потертості від найменшого контакту з іншими речами. Якщо Ви помітили такі сліди на Вашому шкіряному виробі, – будьте певні, що він виготовлений з натуральної та якісної шкіри. Патина (властивість шкіри набувати подряпин та потертостей) лише підкреслить Ваш унікальний стиль та дасть особливого шарму Вашому аксесуару.

Якщо ж Вам не до вподоби такий вигляд шкіряного виробу, Ви можете це легко виправити. Просто затріть поверхню шкіри кінчиком пальців або натріть її чистою сухою серветкою з невеликою кількістю кондиціонеру для шкіри.

4.4. Як доглядати за шкіряними виробами?

Щоб шкіряний виріб прослужив Вам якнайдовше, за ним потрібно правильно доглядати. Дізнайтесь більше про прості поради догляду за шкіряними виробами.

warranty_FAQ.png

5. Гарантія

5.1. Чи є у вас гарантія на шкіряні вироби?

Кожен шкіряний виріб ми створюємо з високою увагою до деталей та дотриманням стандартів якості.

На всі наші шкіряні вироби надається довічна гарантія, яка покриває виключно дефекти виробництва та матеріалу, виявлені при отриманні виробу та впродовж його використання.

ВАЖЛИВО: гарантія застосовується лише до дефектів виробництва та матеріалу. Це означає, що будь-які пошкодження, спричинені неправильним використанням, зносом, випадковими або навмисними пошкодженнями, не підлягають гарантійному обслуговуванню. До того, слід зазначити, що шкіра - це натуральний матеріал, який з часом може змінюватися та старіти. Натуральні зміни текстури та кольору шкіри не вважаються дефектом і не підлягають гарантійному обслуговуванню.

Якщо при отриманні виробу або впродовж його використання Ви помітили дефекти виробництва та/або матеріалу, необхідно:

  • Надіслати нам електронного листа на адресу [email protected] з фотографіями, на яких чітко будуть видні дефекти;
  • Надати нам доказ покупки; це може бути або електронний лист з підтвердженням про замовлення, або ж номер замовлення.

Ми розглянемо Ваш запит та вирішимо, чи підлягає виріб ремонту, заміні чи поверненню коштів.

5.2. Умови гарантії на шкіру

Ми віримо в міцність і довговічність шкіри, яку ми використовуємо для пошиття наших виробів. Наші ремінці та шкіра на товарах ніколи не повинні ламатися, рватися або утворювати дірки навіть навколо зони природного зносу. Якщо це станеться, ми будемо раді замінити Вашу сумку або ремені за вартість доставки!

5.3. Умови гарантії на фурнітуру

Фурнітура на наших шкіряних виробах, як-от кнопки, застібки, кільця, пряжки та інші металеві деталі, підпадає під гарантійне обслуговування протягом всього терміну експлуатації. Ця гарантія покриває дефекти фурнітури та її встановлення, але не включає знос або пошкодження, спричинені неправильним використанням або зовнішніми впливами.

Щоб фурнітура на наших шкіряних виробах прослужила Вам якомога довше, рекомендуємо регулярно очищати її м'якою сухою тканиною, уникаючи використання агресивних засобів для чищення, які можуть пошкодити металеву поверхню. Уникайте тривалого контакту з водою та хімічними речовинами (парфумами, лосьйонами), які можуть спричинити корозію або зміну кольору.

Якщо фурнітура зламається протягом перших 6 місяців використання, повідомте нас, і ми зробимо ремонт або заміну, а також покриємо витрати за доставку виробу зі заміненою або відремонтованою фурнітурою до Вас. Ми просимо Вас покрити тільки витрати за доставку до нашої майстерні.

В разі, якщо фурнітура на вашому виробі потребує заміни чи ремонту більше ніж через 2 роки використання, ми радо це зробимо, покривши вартість матеріалів та роботи. Однак, ми просимо Вас покрити всі витрати за доставку виробу до нашої майстерні та назад до Вас.

5.4. Умови гарантії на шви

Ми надаємо гарантію на шви наших шкіряних виробів на період 90 днів з моменту покупки. Якщо Ви виявили дефект швів, що підпадає під умови гарантії, будь ласка, зв'яжіться з нами для обговорення подальших кроків.

Наша гарантія покриває дефекти швів через виробничу помилку, а також розходження швів, які виникли при нормальному використанні виробу. В такому разі, якщо не пройшло більше ніж 90 днів з моменту покупки, ми безкоштовно відремонтуємо шви, або, якщо їх неможливо відремонтувати, замінимо виріб.

Якщо шви розійшлися через знос, ми так само допоможемо Вам з ремонтом. Однак, просимо Вас покрити всі витрати на доставку виробу до нашої майстерні та назад до Вас.

Зверніть увагу, що внутрішні шви не завжди доступні, і тому не завжди підлягають ремонту.

Для забезпечення максимальної довговічності швів та самого виробу рекомендуємо Вам уникати надмірного навантаження на них.

5.5. Умови гарантії на блискавку

На жаль, ми не надаємо гарантії на блискавки. Це означає, що будь-які питання або проблеми, пов'язані з блискавкою після покупки, в тому числі їхній знос або пошкодження, не покриваються гарантійним обслуговуванням.

Щоб максимально продовжити термін служби блискавок на Ваших шкіряних виробах, ми рекомендуємо наступне:

  • Регулярно перевіряйте блискавки на предмет забруднень та сторонніх предметів, які можуть перешкоджати їхньому плавному ковзанню;
  • Якщо бігунок застряг, не тягніть за нього з надмірною силою;
  • У разі забруднення блискавки, очистіть її м'якою бавовняною серветкою, злегка змоченою мильною водою.
return-box.png

6. Cкасування замовлення

6.1. Чи можу я скасувати неперсоналізоване замовлення?

Ви маєте право скасувати замовлення неперсоналізованого виробу впродовж 12 (дванадцяти) годин з моменту його оформлення.

6.2. Чи можу я скасувати персоналізоване замовлення?

Ви маєте право скасувати замовлення персоналізованого виробу впродовж 1 (однієї) години з моменту його оформлення.

6.3. Що робити, якщо я хочу скасувати замовлення?

Перш за все, переконайтесь, що скасування Вашого замовлення відповідає нашим умовам, а саме, неперсоналізоване замовлення може бути скасоване впродовж 12 годин з моменту оформлення, а персоналізоване – впродовж 1 години.

Скасування замовлення здійснюється шляхом написання листа на електронну адресу [email protected] або через сайт нашого магазину в розділі «Контакти», де тема або перше речення в листі починається зі “Скасування замовлення”.

exchanges_FAQ.png

7. Обмін товару

7.1. Чи можу я обміняти неперсоналізований виріб?

Якщо неперсоналізований виріб не виправдав Ваших очікувань, Ви маєте право обміняти його впродовж 14 днів з моменту його отримання. Виріб, який Ви хочете обміняти на інший, має бути в належному стані, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої вини), та не мав бути у використанні.

7.2. Чи можу я обміняти персоналізований виріб?

Кожен персоналізований виріб – це втілення Ваших ідей та бажань, і ми прагнемо забазпечити Вам найвищу якість та максимум задоволення від кінцевого результату.

Ми розуміємо, що іноді очікування можуть розходитись з реальністю, але, будь ласка, зверніть увагу, що персоналізовані вироби створюються на замовлення спеціально для Вас. Це означає, що, на жаль, ми не можемо їх обміняти на інші вироби, оскільки вони вже не можуть бути використані для інших покупців.

Перед оформленням замовлення, будь ласка, переконайтеся, що всі його деталі, в тому числі колір, розмір та персоналізація, точно такі, як Ви їх собі уявляєте.

Виняток з правила: Ви маєте право обміняти персоналізований виріб на інший, якщо персоналізація була зроблена неправильно з нашої вини.

7.3. Який процес обміну виробу?

В нашому магазині Ви можете обміняти виріб (-и), дотримуючись визначеного порядку:

  • Заповніть онлайн форму на повернення: в онлайн-формі вкажіть номер замовлення, прізвище, контактні дані (електронну пошту або поштовий індекс), виріб(-и), який бажаєте повернути, причину повернення, стан товару та очікуване розв'язання проблеми. Ви також можете прикріпити до заявки фото, і це допоможе нашим менеджерам більш чітко розуміти всю ситуацію. ВАЖЛИВО: перш ніж заповнювати форму, ознайомтесь, будь ласка, з нашою Політикою Повернення.
  • Залишайтесь на зв'язку з нашим менеджером до моменту розв'язання Вашої проблеми: заповнивши онлайн-форму, Ви матимете змогу контактувати з нашим менеджером в онлайн-чаті на сторінці запиту на повернення або ж через електронну пошту впродовж всього процесу розв'язання Вашої проблеми.
  • Роздрукуйте накладну: як тільки ми підтвердимо Ваш запит на повернення, ми надамо Вам накладну для Вашого замовлення, яку слід вкласти в посилку разом із виробом (виробами), який Ви повертаєте.
  • Упакуйте посилку: упакуйте виріб (-и), який повертаєте. Ви можете використати пакування, в якому отримали замовлення або будь-яке інше герметичне пакування. Переконайтесь, що на пакуванні немає інших додаткових маркувань. Зверніть увагу, що виріб має бути в гарному стані, й ним не мали користуватись. Обов’язково вкладіть в посилку роздруковану накладну, бо це значно пришвидшить процес повернення.
  • Відправте нам виріб: посилку потрібно надіслати на адресу: ФОП Князь Віктор Анатолійович, ЄРДПОУ 3030901518, м. Київ, відділення “Нової Пошти“ №135, тел: +38 095 827 31 73. ВАЖЛИВО: залежно від причини повернення послугу за пересилання виробу сплачує або наш магазин, або Ви.
  • Отримайте кошти назад: як тільки ми отримаємо повернений виріб (-и), ми надішлемо Вам назад кошти. Зверніть увагу, що зазвичай кошти повертаються на картку впродовж 7 робочих днів (залежно від вашого банку).
  • Оформіть замовлення на новий виріб: Ви можете оформити нове замовлення на бажаний виріб (-и) в будь-який момент: чи то одразу після створення запиту на повернення, чи то після отримання коштів назад.
return_FAQ.png

8. Повернення товару

8.1. Чи можу я повернути неперсоналізований виріб?

Якщо неперсоналізований виріб не виправдав Ваших очікувань, Ви маєте право повернути його впродовж 14 днів з моменту його отримання. Виріб, який ви хочете повернути, має бути в належному стані, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої вини), не мав бути у використанні, та мають бути збережені всі його ярлики.

8.2. Чи можу я повернути персоналізований виріб?

Кожен персоналізований виріб – це втілення Ваших ідей та бажань, і ми прагнемо забазпечити Вам найвищу якість та максимум задоволення від кінцевого результату.

Ми розуміємо, що іноді очікування можуть розходитись з реальністю, але, будь ласка, зверніть увагу, що персоналізовані вироби створюються на замовлення спеціально для Вас. Це означає, що, на жаль, ми не можемо прийняти їх назад, оскільки вони вже не можуть бути використані для інших покупців.

Перед оформленням замовлення, будь ласка, переконайтеся, що всі його деталі, в тому числі колір, розмір та персоналізація, точно такі, як Ви їх собі уявляєте.

Виняток з правила: Ви маєте право повернути персоналізований виріб, якщо персоналізація була зроблена неправильно з нашої вини.

8.3. Який процес повернення виробу?

В нашому магазині Ви можете повернути виріб (-и), дотримуючись визначеного порядку:

  • Заповніть онлайн-форму на повернення: в онлайн-формі вкажіть номер замовлення, прізвище, контактні дані (електронну пошту або поштовий індекс), виріб(-и), який бажаєте повернути, причину повернення, стан товару та очікуване розв'язання проблеми. Ви також можете прикріпити до заявки фото, і це допоможе нашим менеджерам більш чітко розуміти всю ситуацію. ВАЖЛИВО: перш ніж заповнювати форму, ознайомтесь, будь ласка, з нашою Політикою Повернення.
  • Залишайтесь на зв'язку з нашим менеджером до моменту розв'язання Вашої проблеми: заповнивши онлайн-форму, Ви матимете змогу контактувати з нашим менеджером в онлайн-чаті на сторінці запиту на повернення або ж через електронну пошту впродовж всього процесу розв'язання Вашої проблеми.
  • Роздрукуйте накладну: як тільки ми підтвердимо Ваш запит на повернення, ми надамо Вам накладну для Вашого замовлення, яку слід вкласти в посилку разом із виробом (виробами), який Ви повертаєте.
  • Упакуйте посилку: упакуйте виріб (-и), який повертаєте. Ви можете використати пакування, в якому отримали замовлення або будь-яке інше герметичне пакування. Переконайтесь, що на пакуванні немає інших додаткових маркувань. Зверніть увагу, що виріб має бути в гарному стані, ним не мали користуватись. Обов’язково вкладіть в посилку роздруковану накладну, бо це значно пришвидшить процес повернення.
  • Відправте нам виріб: посилку потрібно надіслати на адресу: ФОП Князь Віктор Анатолійович, ЄРДПОУ 3030901518, м. Київ, відділення “Нової Пошти“ №135, тел: +38 095 827 31 73. ВАЖЛИВО: залежно від причини повернення послугу за пересилання виробу сплачує або наш магазин, або Ви.
  • Отримайте кошти назад: як тільки ми отримаємо повернений виріб (-и), ми надішлемо Вам назад кошти. Зверніть увагу, що зазвичай кошти повертаються на картку впродовж 7 робочих днів (залежно від вашого банку).
refund_FAQ.png

9. Повернення коштів

9.1. Коли мені повернуться кошти?

Повернення вартості вироба (-ів) здійснюється впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту скасування замовлення за умови дотримання вимог, що зазначені в пункті “Скасування замовлення”.

9.2. Куди мені повернуться кошти?

Вартість виробу (-ів) підлягає поверненню шляхом банківського переказу на Вашу картку.

9.3. Що мені робити, якщо я досі не отримав кошти?

Якщо Ви ще не отримали відшкодування коштів, спершу ще раз перевірте свій банківський рахунок — у деяких банках обробка може зайняти 1–2 тижні. Будь ласка, зв’яжіться зі своїм банком або компанією, що видає кредитну/дебетову картку, щоб запитати, коли Ви можете очікувати отримання відшкодування.

Якщо Ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою [email protected].

pay_for_shipping_FAQ.png

10. Сплата за послуги пересилання товару

10.1. Хто сплачує за послуги служби доставки при поверненні виробу?

Ми прагнемо забезпечити Вам найкращий сервіс та вироби високої якості. Але якщо Ви хочете повернути або обміняти виріб, будь ласка, зверніть увагу, що в більшості випадків, Ви маєте покрити витрати на пересилання виробу службою доставки.

Проте, якщо повернення або обмін виробу відбувається через помилку з нашого боку (наприклад, якщо виріб було пошкоджено під час доставки; виріб не відповідає опису; виріб має дефекти; персоналізація виробу зроблена неправильно; або виріб доставлено із запізненням, термін якого вдвічі перевищує зазначений термін доставки), ми візьмемо на себе всі витрати на пересилання.

11. Подарунковий сертифікат

11.1. Який термін дії електронного подарункового сертифікату?

Термін дії електронного подарункового сертифікату становить 365 днів з моменту його отримання на електронну пошту.

11.2. Чи можу я замовити власний дизайн електронного подарункового сертифікату?

Так, Ви можете замовити власний дизайн електронного подарункового сертифікату, завантаживши зображення на Ваш вибір у форматах jpg, png та gif. При замовленні подарункового сертифіката Ви можете попередньо переглянути дизайн сертифіката, що буде надіслано отримувачу на електронну пошту.

11.3. Чи можна оплатити частину вартості подарунковим сертифікатом, а іншу частину – кредитною карткою?

Якщо загальна вартість замовлення перевищує номінал електронного подарункового сертифікату, то можна оплатити подарунковим сертифікатом суму, що відповідає номіналу сертифікату, а решту – іншими способами оплати, наприклад, кредитною карткою.

11.4. Чи можна використовувати електронний подарунковий сертифікат більше, ніж раз?

Так. Якщо вартість одного замовлення менша за номінал подарункового сертифікату, то залишок балансу сертифікату після оформлення одного замовлення можна використати для оплати іншого замовлення в будь-який час до моменту закінчення терміну дії сертифікату.

11.5. Чи покриває електронний подарунковий сертифікат ПДВ та послуги за доставку?

Ні, електронний подарунковий сертифікат не покриває ПДВ та послуги за доставку. Подарунковий сертифікат покриває лише вартість вибраного виробу.

11.6. Як отримувач може дізнатися про термін дії електронного подарункового сертифікату?

Термін дії електронного подарункового сертифікату становить 365 днів з моменту його отримання на електронну пошту. Додатково, за 30 днів до закінчення терміну дії сертифікату отримувача буде попереджено про це листом на електронну пошту.

11.7. Чи можу я скасувати замовлення, оплачене електронним подарунковим сертифікатом?

Перш за все, переконайтесь, що замовлення відповідає умовам скасування (див. пункт 5. Скасування замовлення). Ви маєте право скасувати неперсоналізоване та персоналізоване замовлення, оплачене електронним подарунковим сертифікатом, впродовж 12 (дванадцяти) та 1 (однієї) години відповідно з моменту його оформлення. Кошти за скасоване замовлення автоматично повернуться на баланс електронного подарункового сертифікату.