Оплата
Оплата замовлення на нашому сайті здійснюється онлайн банківською карткою Visa або MasterCard під час оформлення замовлення.
Після вибору способу оплати «Visa, MasterCard» ви будете переадресовані на захищену сторінку платіжної системи, де потрібно буде ввести реквізити картки та підтвердити платіж.
Обробка замовлення та його виготовлення розпочинається тільки після успішного зарахування коштів.
Доставка Товару
Ми здійснюємо доставку по всій Україні за допомогою сервісу «Нова Пошта».
Вартість доставки:
- Безкоштовно – у відділення або поштомат «Нової Пошти».
- 94,92 грн – адресна доставка кур'єром «Нової Пошти» до дверей.
Термін обробки та виготовлення замовлення:
- Наші вироби – ручної роботи. Тому нам потрібно до 5 робочих днів на їхнє виготовлення після підтвердження замовлення.
- Щойно виріб буде готовий, ми відправимо його у той же день.
- Після відправки ви отримаєте номер ТТН для відстеження посилки.
Термін доставки:
Після відправки терміни доставки залежать від роботи служби «Нова Пошта»:
- У відділення/поштомат – орієнтовно 1-2 робочих дні;
- Адресна доставка – орієнтовно 1-2 робочих дні.
Зверніть увагу, що ці терміни є орієнтовними і можуть змінюватись з незалежних від нас причин (погодні умови, завантаженість служби доставки тощо).
Важливо знати:
- Термін доставки рахується з моменту передачі замовлення у службу доставки.
- Якщо ви плануєте подарунок до конкретної дати, ми радимо оформити замовлення заздалегідь з урахуванням часу на виготовлення та доставку.
- Ми завжди прагнемо виготовити та надіслати ваше замовлення якомога швидше. Але якість – завжди на першому місці.
- Про кожен етап обробки замовлення ми повідомляємо вас на електронну пошту.
Скасування Замовлення
- Ви маєте право скасувати замовлення неперсоналізованого виробу впродовж 12 годин з моменту його оформлення.
- Ви маєте право скасувати замовлення персоналізованого виробу впродовж 1 (однієї) години з моменту його оформлення.
- Скасування замовлення здійснюється шляхом написання листа на електронну адресу [email protected] або через сайт нашого магазину в розділі «Контакти», де тема або перше речення в листі починається зі «Скасування замовлення».
Обмін та Повернення Товару
Що можна обміняти або повернути:
- Неперсоналізовані вироби – протягом 14 днів з моменту отримання.
- Персоналізовані вироби – лише у випадку помилки з нашого боку (неправильна персоналізація або брак).
Умови для обміну або повернення:
- Виріб має бути в належному стані, без пошкоджень та слідів використання.
- Обов’язково збережене оригінальне пакування.
Як оформити обмін або повернення:
- Заповніть онлайн-форму.
- Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
- Упакуйте товар у те ж пакування, в якому він вам надійшов.
- Надішліть посилку на адресу:
Для габаритних посилок:
ФОП Рабіна Тетяна
Телефон: 093 505 12 61
Відділення №115
вул. Вацлава Гавела, 6
м. Київ
Для негабаритних посилок:
Поштомат №40683
бульв. Вацлава Гавела, 4а
(біля 3-поверхового офісного будинку)
м. Київ
Телефон: 093 505 12 61
- Після отримання вашої посилки ми перевіряємо товар.
- Якщо все відповідає умовам повернення, обмін на інший виріб здійснюємо протягом 1-3 робочих днів, а повернення коштів на вашу банківську картку відбувається протягом до 7 робочих днів.
Важливо:
- Вартість доставки при поверненні чи обміні оплачує покупець, окрім випадків помилки з нашого боку.
- Перед оформленням персоналізованого замовлення уважно перевіряйте всі деталі (текст персоналізації, колір, розмір тощо).
Повернення Коштів
- Повернення вартості вироба (-ів) здійснюється впродовж 7 робочих днів з моменту скасування замовлення за умови дотримання вимог, що зазначені в пункті «Скасування замовлення».
- Вартість виробу (-ів) підлягає поверненню шляхом банківського переказу на вашу картку.
Неповернуті Кошти або Затримка Повернення Коштів (Якщо Така Є)
- Якщо ви ще не отримали відшкодування коштів, спершу ще раз перевірте свій банківський рахунок – у деяких банках обробка може зайняти 1-2 тижні. Будь ласка, зв’яжіться зі своїм банком або компанією, що видає кредитну/дебетову картку, щоб запитати, коли ви можете очікувати отримання відшкодування.
- Якщо ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами за електронною поштою [email protected].
Сплата за послуги з пересилання товару від Покупця до Продавця
- Ми прагнемо забезпечити вам найкращий сервіс та вироби високої якості. Але якщо ви хочете повернути або обміняти виріб, будь ласка, зверніть увагу, що в більшості випадків, ви маєте покрити витрати на пересилання виробу службою доставки.
- Проте, якщо повернення або обмін виробу відбувається через помилку з нашого боку (наприклад, якщо виріб було пошкоджено під час доставки; виріб не відповідає опису; виріб має дефекти; персоналізація виробу зроблена неправильно; або виріб доставлено із запізненням, термін якого вдвічі перевищує зазначений термін доставки), ми візьмемо на себе всі витрати на пересилання.