Який процес обміну виробу?

В нашому магазині Ви можете обміняти виріб (-и), дотримуючись визначеного порядку:

  • Заповніть онлайн форму на повернення: в онлайн-формі вкажіть номер замовлення, прізвище, контактні дані (електронну пошту або поштовий індекс), виріб(-и), який бажаєте повернути, причину повернення, стан товару та очікуване розв'язання проблеми. Ви також можете прикріпити до заявки фото, і це допоможе нашим менеджерам більш чітко розуміти всю ситуацію. ВАЖЛИВО: перш ніж заповнювати форму, ознайомтесь, будь ласка, з нашою Політикою Повернення.
  • Залишайтесь на зв'язку з нашим менеджером до моменту розв'язання Вашої проблеми: заповнивши онлайн-форму, Ви матимете змогу контактувати з нашим менеджером в онлайн-чаті на сторінці запиту на повернення або ж через електронну пошту впродовж всього процесу розв'язання Вашої проблеми.
  • Роздрукуйте накладну: як тільки ми підтвердимо Ваш запит на повернення, ми надамо Вам накладну для Вашого замовлення, яку слід вкласти в посилку разом із виробом (виробами), який Ви повертаєте.
  • Упакуйте посилку: упакуйте виріб (-и), який повертаєте. Ви можете використати пакування, в якому отримали замовлення або будь-яке інше герметичне пакування. Переконайтесь, що на пакуванні немає інших додаткових маркувань. Зверніть увагу, що виріб має бути в гарному стані, й ним не мали користуватись. Обов’язково вкладіть в посилку роздруковану накладну, бо це значно пришвидшить процес повернення.
  • Відправте нам виріб: посилку потрібно надіслати на адресу: ФОП Князь Віктор Анатолійович, ЄРДПОУ 3030901518, м. Київ, відділення “Нової Пошти“ №135, тел: +38 095 827 31 73. ВАЖЛИВО: залежно від причини повернення послугу за пересилання виробу сплачує або наш магазин, або Ви.
  • Отримайте кошти назад: як тільки ми отримаємо повернений виріб (-и), ми надішлемо Вам назад кошти. Зверніть увагу, що зазвичай кошти повертаються на картку впродовж 7 робочих днів (залежно від вашого банку).
  • Оформіть замовлення на новий виріб: Ви можете оформити нове замовлення на бажаний виріб (-и) в будь-який момент: чи то одразу після створення запиту на повернення, чи то після отримання коштів назад.
Не знайшли те, що цікавить?