FAQs

1. Замовлення

1.1 Скільки часу займає виготовлення замовлення?

Icons

Кожен шкіряний виріб – унікальний, і ми приділяємо величезну увагу найменшим деталям, щоб Ви отримали виріб найвищої якості. Всі наші аксесуари – ручної роботи, а це вимагає багато часу та зусиль. І саме тому виготовлення займає від 3-5 днів.

1.2 Чи можу я вносити зміни до замовлення перед його відправленням?

Icons

Я дуже рекомендую уважно перевіряти всі деталі замовлення перед його оформленням. Виготовлення будь-якого виробу вимагає багато часу та зусиль, і найменші зміни можуть істотно сповільнити процес виробництва. На жаль, я не можу приймати зміни до замовлення перед його відправленням. Однак, я розумію, що всі ми можемо помилятися. Якщо Ви помітили будь-яку помилку впродовж перших кількох секунд-хвилин після оформлення замовлення, будь ласка, негайно зверніться до мене. І ЛИШЕ в тому разі, якщо Ваше замовлення ще не було передано у виробництво, зміни можуть бути внесені.

2. Доставка

2.1 Що робити, якщо прийшло повідомлення, що посилка вже доставлена за адресою, але її все ще немає?

Icons

Якщо з Вами трапилась така ситуація, не слід панікувати завчасно. Насамперед рекомендовано одразу ж звернутися в службу доставки. Посилку могли залишити за сусідньою адресою або на задньому дворику. Якщо ж служба доставки не надала Вам жодної інформації щодо місця знаходження Вашої посилки, будь ласка, зверніться до мене, і я зроблю все можливе, щоб розв’язати це питання.

2.2 Скільки часу займає доставка?

Icons

Терміни доставки залежать від служби та способу доставки, який Ви обрали. Я надсилаю «Новою Поштою» та Укрпоштою. Стандартна доставка Укрпоштою займає до 5 днів, експрес – до 3 днів. Доставка «Новою Поштою» займає 1-2 дні. Будь ласка, зверніть увагу, що це лише приблизні терміни доставки, і вони можуть відрізнятися в силу форс-мажорних обставин, як-от погодних умов. Будь ласка, враховуйте це, замовляючи шкіряний виріб на подарунок близьким.

2.3 В яких випадках я можу не платити за доставку?

Icons

Безкоштовна доставка розповсюджується на замовлення від 1400 грн.

3. Персоналізація

3.1 Чи можливо отримати тиснення картинки свого дизайну?

Icons

Що таке тиснення? Це процес, коли металеве кліше з рельєфним ескізом картинки нагрівається і вдавлюється в шкіру з силою до 1360 кг. Я розробив власну колекцію кліше картинок, яку Ви можете побачити в кожному лістингу. Розробка одного нового кліше займає багато часу. Навіть якщо я хочу, щоб Ви були повністю задоволені Вашим замовленням, на жаль, я не маю змоги відтіснити картинку Вашого дизайну.

3.2 Чи можливо отримати тиснення тексту з більшою кількістю літер, ніж зазначено в опції персоналізації?

Icons

В опціях персоналізації для певного виробу зазначено оптимальну кількість літер для відтисненого тексту. Це залежить від ширини кожної літери. Наприклад, літера «Ш» займає стільки ж місця як і три літери «І». Якщо Ви хочете отримати тиснення тексту з більшою кількістю літер, ніж зазначено в опції персоналізації, будь ласка, зверніться до мене, і я перевірю, чи це можливо.

3.3 Чи можливо зробити персоналізацію в іншому місці, ніж зазначено в опції персоналізації?

Icons

З величезним бажанням досягти максимально естетичного фінального вигляду персоналізованого виробу, який Ви замовили, я рекомендую лише ті місця персоналізації, які зазначено в опції персоналізації.

4. Шкіра

4.1 Чому колір виробу, який я отримав, відрізняється від того, що я замовляв?

Icons

Насправді таке іноді трапляється. Ми завжди уважно перевіряємо кожне замовлення перед відправленням. Якщо Ви отримали шкіряний виріб, відтінок якого дещо відрізняється від того, який Ви замовляли, цьому існує 2 пояснення. По-перше, це залежить від особистого сприйняття кольору, адже всі люди бачать один і той самий колір по-різному. Також, кольори передаються по-різному через різні налаштування екрану комп’ютера. Я намагаюся надати найбільш точну палітру в кожному лістингу. По-друге, оскільки шкіра Crazy Horse – натуральний матеріал, то знайти два крої шкіри з абсолютно ідентичним відтінком майже неможливо. Крім того, шкіра Crazy Horse з часом набуває «вінтажної» текстури, і тому її відтінок може змінюватися. Це аж ніяк не недолік чи помилка виробництва – це можливість отримати шкіряний виріб неповторного відтінку коричневого.

4.2 Як я можу пересвідчитися в якості шкіри?

Icons

Без сумніву, якість шкіри – для мене пріоритет №1. Якщо Ви бажаєте пересвідчитись в її якості самостійно, Ви можете скористатися наступними порадами. Понюхайте її – якісна, натуральна шкіра має приємний запах. Якщо Ви відчуваєте запах хімії, то швидше за все, ця шкіра не натуральна. Перевірте текстуру шкіри на дотик – якісна, натуральна шкіра вирізняється дуже гладенькою, м’якою поверхнею. Якщо Ви відчуваєте щось надто шершаве, неприємне, то це зовсім не матеріал найвищої якості. Піднесіть невеличкий шматок або найбільш непомітну частину шкіряного виробу до вогню – якісна, натуральна шкіра не горить, а лише димить.

4.3 Як доглядати за шкіряними виробами?

Icons

Щоб шкіряний виріб прослужив Вам якнайдовше, за ним потрібно правильно доглядати. Дізнайтесь більше про прості поради догляду за шкіряними виробами.

4.4 Чому шкіряний виріб линяє?

Icons

Я надаю перевагу шкірі рослинного дублення, оброблену органічними фарбами – екстрактами дуба, каштану, мімози та інших рослин. Цей спосіб обробки шкіри вважають екологічно чистим. Однак, впродовж перших днів використання виробу з такої шкіри Ви можете помітити невеликі сліди линяння. І особливо це помітно після контакту аксесуару з водою. Насправді це говорить про те, що шкіра натуральна і якісна. Натомість шкіра хромового дублювання не линяє, тому що вона оброблена хімічними речовинами, які запобігають втраті шкірою кольору.

4.5 Чому на поверхні шкіри з часом з’являються подряпини та потертості? Як їх прибрати?

Icons

Шкіра Crazy Horse вирізняється «вінтажною» текстурою – на її поверхні з’являються подряпини та потертості від найменшого контакту з іншими речами. Якщо Ви помітили такі сліди на Вашому шкіряному виробі, – будьте певні, що він виготовлений з натуральної та якісної шкіри. Патина (властивість шкіри набувати подряпин та потертостей) лише підкреслить Ваш унікальний стиль та дасть особливого шарму Вашому аксесуару. Якщо ж Вам не до вподоби такий вигляд шкіряного виробу, Ви можете це легко виправити. Просто затріть поверхню шкіри кінчиком пальців або натріть її чистою сухою серветкою з невеликою кількістю кондиціонеру для шкіри. Якщо у Вас не має під рукою спеціальних засобів для догляду за шкірою, скористайтесь вологою гігієнічною серветкою.

5. Обмін, повернення та скасування

5.1 Політика обміну

Icons

Якщо шкіряний виріб не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете його обміняти його на інший впродовж 14 днів з моменту отримання. Зверніть увагу, що шкіряний виріб, який Ви хочете обміняти на інший, має бути в належному вигляді, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої провини), та виріб не мав бути у використанні.

ВАЖЛИВО! Персоналізовані шкіряні вироби обміну НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (окрім випадків, коли персоналізацію зроблено неправильно через нашу помилку).

Після отримання нами шкіряного виробу, який Ви хочете обміняти, ми перевіримо, чи він відповідає умовам обміну. Після цього надішлемо інший шкіряний виріб, зазначений Вами.

Послугу за повернення шкіряного виробу службами доставки сплачує клієнт. Будь ласка, надішліть нам ТТН для відстеження посилки. Різницю в ціні (якщо така є), а також послугу доставки нового шкіряного виробу (за винятком, якщо пошкодження було з нашої провини) сплачує клієнт.

5.2 Політика повернення

Icons

Якщо шкіряний виріб не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете його повернути впродовж 14 днів з моменту отримання. Зверніть увагу, що шкіряний виріб, який Ви повертаєте, має бути в належному вигляді, без пошкоджень (за винятком, якщо пошкодження було з нашої провини), та виріб не мав бути у використанні.

ВАЖЛИВО! Персоналізовані шкіряні вироби поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (окрім випадків, коли персоналізацію зроблено неправильно через нашу помилку).

Послугу за повернення шкіряного виробу службами доставки сплачує клієнт. Будь ласка, надішліть нам ТТН для відстеження посилки.

Після отримання нами шкіряного виробу, який Ви повернули, ми перевіримо, чи він відповідає умовам повернення. Через 5-8 робочих днів з моменту реєстрації повернення, кошти повернуться на номер рахунку (картку), з якого (якої) було здійснено оплату онлайн. Час на обробку повернення коштів також може варіюватися (залежно від політики Вашого банку).

5.3 Політика скасування замовлення

Icons

Ви можете скасувати замовлення (як персоналізованого, так і неперсоналізованого виробу) впродовж 12 годин з моменту його оформлення.

Через 5-8 робочих днів з моменту скасування замовлення, кошти повернуться на номер рахунку (картку), з якого (якої) було здійснено оплату онлайн. Час на обробку повернення коштів також може варіюватися (залежно від політики Вашого банку).

Будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб скасувати замовлення.